Kontaktid: +3725040260, produtsent(at)juhtimisaju.ee
Vaata Regio saadet
JuhtimisAju telemangu rahastab Ettevotluse Arendamise Sihtasutus
JuhtimisAju telemangu rahastatakse EL toukefondidest
Mis saates juhtus

Mis saates juhtus: Tele2 peaks internetti müüma kui burgereid

JuhtimisAju telemängu seitsmenda mängu võitis Resta tiim - Riin Tillmann, Leila Lahtvee ja Baldur Kubo, kes pakkus Tele2-le, et nad peaksid mobiilset internetti müüma nagu burgereid.

Tele2 juhatuse esimees Toomas Tiivel palus võistlejatel välja mõelda tegevuskava, mille abil leida aasta vältel 15000 uut mobiilse interneti klienti.

Resta tiim mõtiskles kõigepealt isekeskis ülesande üle. Riin arvas, et tuleks aktiivselt müüa randades ja tanklates. Baldur lisas, et tema keskenduks tavalistele kauplustele. Samal moel nagu tehakse kaupade maitsmisi tuleks anda kasutajatele võimalus ka mobiilse interneti proovimiseks.

Seejärel uurisid nad turundusdirektorilt Kristjan Seemalt ja kõnekaartide juhilt Michael-Gregorius Kaselt, et kuidas teenuseid seni pakutud on. Vastused panid Resta tiimi liikmed itsitama. Teada saadi, et keskendutud ongi põhiliselt proovimisvõimalustele - muuhulgas ka randades. Kliendisuhete juht Ines Järvsoo selgitas seejärel kuidas on tehtud suunatud pakkumisi tänastele Tele2 klientidele. Teiseks leidis Resta, et täna on pakkumised liigselt tehnilised ja segased. Tallinna piirkonna müügijuht Tõnis Leppik kinnitas neile lõpetuseks, et ilmselt tuleks Tele2 pakkumised ja kodulehekülje ülesehitus tõepoolest lihtsamaks teha.

Sisekaitseakadeemia võistkond koosseisus Tanel Oppi, Ramon Loik ja Uno Silberg alustasid samuti omavahelisest nõupidamisest. Nad proovisid jagada küsimuse osadeks ning mõelda, et kas olemasolevate klientide ja uute klientide meelitamise osas tuleks teha vahet. Lisaks arvasid nad, et alustuseks tuleks uurida tehnilisi võimalusi.

Tehnikadirektor Mart Nielsen selgitas neile, et tehnilised võimalused 3G teenuste pakkumiseks on neil täiesti olemas, sest mullu investeeriti võrku nii, et täna on Tele2-l Eesti kõige moodsam 3G võrk. Seejärel vestles Sisekaitseakadeemia meeskond turundusdirektoriga ja uurisid, et miks on interneti müük nii palju keskendunud tehnilistele terminitele. Lõpuks arutasid nad ka kõnekaartide juhilt võimaluste üle pakkumisi lihtsustada.

Resta - Riin Tillmann, Leila Lahtvee ja Baldur Kubo

Sisekaitseakadeemia tiim koosseisus Tanel Oppi, Ramon Loik ja Uno Silberg

Resta koostas ettekande, kus nad pakkusid välja kaks kandvat ideed. Interneti tuleks paketeerida selliselt, et teda oleks osta sama lihtne nagu burgerit suvalises kaupluses või bensiinijaamas. Teiseks müüginipiks leidsid nad rahvaürituste ja konverentside külastamise, kus saaks kasutajaks meelitada suurte firmade juhte.

Sisekaitseakadeemia tiim tegi analüütilisema ettekande. Nende meelest tuleks enne konkreetsemale lahenduskäigule keskendumist kõigepealt tublisti põhjalikumalt uurida klientide vajadusi ja seejärel teha neile pakkumised, mis poleks liialt keerulised ega tehnilised.

ˇürii koosseisus Toomas Tiivel, juhtimiskonsultant Kaido Väljaots ja TTÜ turunduse õppejõud Rein Riisalu esitasid mõlemale täpsustavaid küsimusi ning lõpuks kuulutasid võitjaks Resta. Otsustavaks osutus Resta konkreetsus ja täpsem Tele2 kultuuri mõistmine.

Huvilistel, kes soovivad ülesandele kaasa mõtiskleda, on võimalik vaadata saadet internetist selle lingi alt:
http://www.juhtimisaju.ee/Link-7.html

ja tõmmata alla mõlema võistkonna esitlused siit:
- Resta esitlus (ppt)
- Sisekaitseakadeemia esitlus (ppt)

Nädala pärast, 27.03 toimub saade Baltikas, kus on võistlustules If Eesti Kindlustus ja Swedbank. Uurime, et kuidas klienditeenindajate tööd võiks paremaks muuta.

Ootame juhtimishuvilisi JuhtimisAju jälgima Eesti Televisioonis reedeti kell 19.30, kordusega esmaspäeval kell 13.25 ja ETV2-s kell 17.00.